Η χρήση του ρεβυθάλευρου δεν είναι τόσο διαδεδομένη στην ελληνική κουζίνα, ωστόσο μπορεί να αντικαταστήσει το αλεύρι για την παραγωγή ψωμιού, αλλά και το αυγό στην ομελέτα. DSCN5808

Ας αναφέρουμε μερικά από τα οφέλη που προσφέρουν τα ρεβύθια στον οργανισμό μας:

  • Αποτελούν πηγή φυτικών πρωτεϊνών.
  • Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος B ( B1, B2, B3) , όπως επίσης και Βιταμίνη C, Βιταμίνη E, Βιταμίνη K.
  • Είναι πλούσια σε ανόργανα στοιχεία: Μαγνήσιο, Φώσφορο, Ποτάσιο, Ασβέστιο, Σίδηρο, Χαλκό, Ψευδάργυρο και Μαγγάνιο.
  • Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα συμβάλουν στην καρδιοαγγειακή υγεία, μειώνοντας την «κακή» χοληστερόλη (LDL).
  • Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου.

Το  ρεβυθάλευρο βρίσκεται στο εμπόριο σε μαγαζιά bio, αλλά μπορεί να παρασκευαστεί εύκολα και στο σπίτι σας. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ρεβύθια (κατά προτίμηση βιολογικά) και ένα μπλέντερ.

 Παρασκευή: Ξεπλένουμε καλά τα ρεβύθια με μπόλικο νερό και τα αφήνουμε να στεγνώσουν για αρκετές ώρες, καλύτερα όλη τη νύχτα. Αφού στεγνώσουν τα βάζουμε στο φούρνο για 15 λεπτά στους 150 βαθμούς Κελσίου.

Στη συνέχεια ρίχνουμε τα ρεβύθια λίγα-λίγα στο μπλέντερ και τα αλέθουμε μέχρι να αποκτήσουμε ένα πολύ ψιλό αλεύρι. Διατηρείται σε γυάλινα δοχεία για μία ή δύο εβδομάδες.

DSCN5809Υ.Γ.: Τις επόμενες ημέρες θα ανέβει στο blog μας συνταγή πεντανόστιμης ομελέτας με ρεβυθάλευρο.

 

 

Advertisements